3 Temmuz 2012 Salı

deneme bir ki

bak ben mutsuzum, iliklerime kadar kırgın ve suskunum..
bir kadın bana "ben yalnızım" dediğinde ödümü avuçlarımdan topluyorum.
korkuyorum tanrım, yalnız olamayacak kadar gencim.. olması gerekenin bu olmaması gerekliliğinden muzdaribim.. film kopuyor, gözüm kararıyor..
bir kadın yalnız kaldığında akıllarına fikirlerine er kişiler sı(ç)ıştıranları kusuyorum.. bir "kadınım" şarkısı yazılmadı namıma diye saçımı başımı yoluşturduğumu düşünenlerden sarhoşum.. o kadar ki adına yazıyorum, en az seni tanıyorum ve en az seni seviyorum.. yarattığın varsayılanları takip etmediğini biliyorum, aksi halde çok fena bir yoldayım bir ışık hüzmesi seçebiliyor olmam gerekirdi diye düşünüyorum.. biliyorsun pek alaycı bir lisan kuramadım, kıçımla gülebildiğim olmamıştır hiç.. tanrım bazen küfürbaz olmanın incelikleri hayat bilgisi dersine konu olabilsin istiyorum!

sen anlarsın diyorlar, bunun için kısa kesiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder