4 Mayıs 2013 Cumartesi

içle birliğe varış, barış değil.. savaşmadık biz..



dedim ki:
 bağışla beni..
suya bağışla,
dağıldı suret,
  içimde boğuldum..

nefsi bağışla,
öfkeye yayıldım
 ışığı kararttı gözler,
ürküttüm c-anı

ateşe bağışla,
  dengenin hüneri yitti
 korlaştım,
     is bulandım varlığa..

dedi ki:
 gelecekler yeniden,
  ışıltıları körleştirenler,
ve öğretecekler
  karanlıkta görmeyi

  ayrılacaksın yerinden,
  kölemen kapılanlar,
  akıntıları bildirecekler.
   öğrenecek ve döneceksin
   yerinde, yeniden..


bağışla beni,
senden bağış yapamam sana
derinden anlayacaksın
derinden yanacaksın

denge bilmek,
bulmak
tatmak
anlamak
bilmek yeniden,yerinden
yerin döngü,
  yerin yayılma..
ateş sadece yakan değil
su söndürmek için değil
tanı ve kabullen
döngü birlik


duru bağışla,
görü yitmez
döndüğün yerin
y-ol yeniden




Fotoğraf: Nvia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder