22 Kasım 2012 Perşembe

Lunapark Kapandı


kırılmış süt dişlerimden, kanayan damağımın rezilliğinden sesleniyorum sana
imlası bozulmuş parmaklarım, kemirdiğim ellerimin utancında yazıyorum

dilimi kırdığın yer burası, usulca ya da ani kopup gittiğin, yediğin, yuttuğun, kustuğun.. bana hiç dokunmadığın, saçlarımı taradığın,avuçlarında ayaklarımı ısıttığın, çarpmayayım diye bir duvara mıhladığın, üzmediğin, hiç yoktan saydığın, sustuğun, yalan söylediğin, dua ettiğin, fahişelerin koynuna uzandığın, "kızım" seslendiğin, aklımı harcadığın, sarıldığın, bulantılar yarattığın, köpekleştiğin, uysallaştığım... burası çok karışık..


"hadi baba gene yap, gene yap, baba gene yap" hadi en büyük sen ol ve korkut beni..

cam gözlerini kırdığım zaman şuan, çizgilerine üzülmediğim, yaşından korkmadığım.. yaşamın usturasını sana doğrulttuğum, seni ezdiğim, paramparça kaldığım, papatya tacımın bozulduğu, pazar sabahları uyanmadığım, avuçlarımı toprağa kapakladığım, duaları unuttuğum, kanatların kırıldığı, Adem'in elmasına bir ok fırlattığım.. zaman şimdi vahşet..

"bana bir masal anlat baba", içinde piçler, fahişeler olsun..
içinde sen ol..




*Yaşar kurt-Hadi baba Gene Yap
** Yeni Türkü-Bana Bir Masal Anlat baba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder